2021. ŠENŽEN
SAJAM FILMA I TRAKA
2021.10.19.-21.
ZLATNI LASER
Štand br. 1V28
Od 19. do 21. listopada 2021.SAJAM FILMA I TRAKE 2021.održat će se veličanstveno u Kongresnom i izložbenom centru Shenzhen s temom "Filmska inovacija, ljepljivo povezivanje svega".
S 60.000 četvornih metara izložbenog prostora, događaj će okupiti elitu cijelog industrijskog lanca; više od 800 poznatih izlagača moći će biti u tijeku s najnovijim međunarodnim i domaćim trendovima i poslovnim modelima filmskih vrpci, pomažući 40.000 profesionalnih posjetitelja da steknu uvid u najnovije trendove u filmskoj i kasetofonskoj industriji i steknu prednost.
Kao jedan od ključnih izlagača opreme na sajmu,Zlatni laserdonijet će svoje najnovijetehnologija i rješenja za lasersko rezanjena štand 1V28 i pozvati posjetitelje na pregovore i razmjenu ideja.
SAJAM FILMA I TRAKAje profesionalni sajam usmjeren na predstavljanje sveobuhvatnog asortimanafunkcionalni filmski i trakasti proizvodi i pripadajuća opremasektorima primjene s visokom dodanom vrijednošću. Tijekom proteklih 15 godina razvoja izgradili smo ogromnu bazu podataka od 200.000 visokokvalitetnih industrijskih kupaca. Na našoj nadolazećoj godišnjoj svečanosti 2021. godine očekujemo priljev otprilike 40.000 domaćih i inozemnih tehničkih djelatnika za istraživanje i razvoj, profesionalnih kupaca i korporativnih rukovoditelja koji će posjetiti naš prostor na licu mjesta, a osim toga, još veći kontingent industrijskih stručnjaka posjetit će naš drugi cyber izložbeni prostor. Dolaze iz sektora i područja kao što su rezanje, zasloni osjetljivi na dodir/zasloni, mobiteli/tableti, moduli pozadinskog osvjetljenja, FPC, kućanski električni aparati, auto pribor, medicinska elektronika i njega ljepote, fotonaponski sustavi/skladištenje energije i tako dalje. Uz prednosti naše ekskluzivne sheme TAP kupaca koju je uveo RX, dostupne su usluge povezivanja poslovanja i sveobuhvatne promocije robne marke kako bi se izlagačima pomoglo u uvođenju novih proizvoda, izgradnji imidža robne marke, proširenju baze kupaca, sklapanju poslovnih dogovora, kao i kao platforma za izravnu interakciju i poslovanje.