1
U Sjedinjenim Državama
Izložba IFAI 2018. je u punom jeku
U Teksasu je u punom jeku sajam IFAI Expo 2018 – Međunarodnog udruženja industrijskih tkanina.
Ovo je najutjecajnija i najutjecajnija međunarodna izložba industrije specijalnih tkanina u Sjevernoj Americi., a ovdje dolaze poznati proizvođači i kupci iz cijelog svijeta. Naravno, stigao je i tim GOLDEN LASER.
Tijekom godina bili smoinzistiranje na sudjelovanju na najuglednijim svjetskim industrijskim izložbama, razumijevanje najnovijih tehnologija i primjena u industriji, i teži postati lider u industriji laserskih primjena.
2
ZLATNI LASER debitirao na IFAI-ju
Kupci nas prate već dugi niz godina.
Na ovoj izložbi ne samo da smo dobili više najsuvremenijih informacija iz industrije, već smo dobili i veće priznanje i zahvalnost od kupaca.
Prvog dana izložbe, američki kupac koji se s nama sastao prije mnogo godina pronašao nas je i predložio nam korištenje laserskih rješenja tvrtke GOLDEN LASER. Ispostavilo se da se taj kupac bavi padobranskom industrijom. Posjetili smo ga samo jednom prije četiri godine. Iako nije bio spreman za korištenjestroj za lasersko rezanjeu to vrijeme, marka GOLDEN LASER posijala je sjeme u njegovom srcu.Kad je bio spreman nadograditi svoj proizvod, prvo što mu je palo na pamet bio je ZLATNI LASER.
3
Vrijeme je sito i na kraju će se sav talog isprati.
Njemački povjesničar Vitek je jednom rekao: Vrijeme je sito i na kraju će se sav talog isprati.
Želimo reći da je vrijeme sito i da će ostaviti blistavo zlato.
Tijekom protekle četiri godine, ovaj je kupac bio u kontaktu s bezbrojnim tvrtkama. Ono što mu u srcu mora ostati jest iskreno priznanje i zahvalnost.
Štoviše, ovog kupca nam je prije mnogo godina predstavio korisnik GOLDEN LASER-a. Stoga smo mu zahvalni već više od deset godina, bez obzira je li u Kini ili u inozemstvu.Neprestano smo imali obožavatelje GOLDEN LASER-a koji su nam radili promociju brenda, a proizvodi i usluge GOLDEN LASER-a prenosili su se od jednog kupca do drugog.
Uvijek smo inzistirali na izvornoj namjeri, bez obzira na uspone i padove tržišta,uvijek pružati kupcima kvalitetnije proizvode i sveobuhvatnije uslugePokušajte da dobri proizvodi i usluge govore sami za sebe.