Početkom 2019. godine proveden je plan strategije transformacije i modernizacije odjela za vlaknaste lasere tvrtke Goldenlaser. Prvo, počinje s industrijskom primjenomstroj za rezanje vlaknima laserom, te pretvara industrijsku korisničku skupinu iz nižeg u viši segment podjelom, a zatim prema inteligentnom i automatskom razvoju opreme i sinkronoj nadogradnji hardvera i softvera. Konačno, prema analizi primjene globalnog tržišta, distribucijski kanali i izravna prodajna mjesta uspostavljaju se u svakoj zemlji.
U 2019. godini, kada su se trgovinski sporovi intenzivirali, Goldenlaser se suočio s poteškoćama i aktivno je istraživao pozitivne tržišne mjere s globalnim izložbama.
U prvoj polovici 2019. godine, odjel za vlaknaste lasere tvrtke Goldenlaser sukcesivno je sudjelovao na izložbi inteligentne opreme za lasersko rezanje u Tajvanu, Maleziji, Tajlandu, Meksiku, Australiji, Rusiji i Južnoj Koreji.
Izložbena scena
Svaka izložba naišla je na topao odaziv, a kupci su nastavili dolaziti, pokazujući veliki interes za našestroj za lasersko rezanjeNaši kolege na mjestu događaja bili su izuzetno zauzeti odgovaranjem na pitanja i redom su priznavali klijentima.
Trenutno, konkurentnost kineskih laserskih strojeva u svijetu postupno jača, a globalni kupci to prepoznaju po visokoj kvaliteti i visokim troškovima. Tržišni udio kineskih marki uvelike se povećao. Zahvaljujući pozitivnom strateškom odgovoru tržišta u prvoj polovici godine, narudžbe prodaje GoldenLasera na inozemnom tržištu znatno su porasle u odnosu na prethodnu godinu. Vjerujemo da ćemo u sljedećem trećem kvartalu postići još veću slavu!