Povijest razvoja zračnih jastuka

Kako bi se zaštitili putnici, u automobilu se koristi niz tehnologija i sigurnosnih uređaja. Na primjer, karoserijska struktura dizajnirana je da apsorbira energiju udara. Čak je i nedavno popularni napredni sustav pomoći vozaču (ADAS) nadmašio funkciju poboljšanja udobnosti vožnje i postao važna konfiguracija za sigurnost. Ali najosnovnija i ključna konfiguracija sigurnosne zaštite su sigurnosni pojas izračni jastukOd formalne primjene automobilskih zračnih jastuka 1980-ih, spasili su bezbroj života. Nije pretjerano reći da je zračni jastuk srž sigurnosnog sustava automobila. Pogledajmo povijest i budućnost zračnih jastuka.

Tijekom vožnje vozila, sustav zračnih jastuka detektira vanjski udar, a proces njegove aktivacije mora proći kroz nekoliko koraka. Prvo, senzor sudara komponentizračni jastukSustav detektira jačinu sudara, a dijagnostički modul senzora (SDM) određuje hoće li se zračni jastuk aktivirati na temelju informacija o energiji udara koje detektira senzor. Ako je odgovor da, upravljački signal se šalje na napuhivač zračnog jastuka. U tom trenutku, kemijske tvari u generatoru plina prolaze kroz kemijsku reakciju kako bi se stvorio plin pod visokim tlakom koji se puni u zračni jastuk skriven u sklopu zračnog jastuka, tako da se zračni jastuk trenutno širi i rasklapa. Kako bi se spriječilo da putnici udare u volan ili armaturnu ploču, cijeli proces napuhavanja i aktiviranja zračnog jastuka mora se dovršiti u vrlo kratkom vremenu, oko 0,03 do 0,05 sekundi.

np2101121

Kako bi se osigurala sigurnost, kontinuirani razvoj zračnih jastuka

Prva generacija zračnih jastuka u skladu je s namjerom rane faze razvoja tehnologije, odnosno da se prilikom vanjskog sudara zračni jastuci koriste kako bi spriječili da gornji dio tijela putnika koji koriste sigurnosne pojaseve udari u volan ili armaturnu ploču. Međutim, zbog visokog tlaka napuhavanja prilikom aktiviranja zračnog jastuka, mogu se ozlijediti male žene ili djeca.

Nakon toga, nedostaci zračnog jastuka prve generacije kontinuirano su se poboljšavali, te se pojavila druga generacija sustava dekompresijskih zračnih jastuka. Dekompresijski zračni jastuk smanjuje tlak napuhavanja (oko 30%) sustava zračnih jastuka prve generacije i smanjuje silu udara koja nastaje prilikom aktiviranja zračnog jastuka. Međutim, ova vrsta zračnog jastuka relativno smanjuje zaštitu većih putnika, pa je razvoj nove vrste zračnog jastuka koji može kompenzirati ovaj nedostatak postao hitan problem koji treba riješiti.

Zračni jastuk treće generacije naziva se i "dvostruki" zračni jastuk ili "pametni"zračni jastukNjegova najveća značajka je da se metoda upravljanja mijenja prema informacijama koje detektira senzor. Senzori ugrađeni u vozilo mogu detektirati je li putnik vezan sigurnosnim pojasom, brzinu vanjskog sudara i druge potrebne informacije. Kontroler koristi te informacije za sveobuhvatan izračun i prilagođava vrijeme aktiviranja i jačinu širenja zračnog jastuka.

Trenutno se najčešće koristi četvrta generacija Advanced.zračni jastukNekoliko senzora ugrađenih na sjedalo koristi se za detekciju položaja putnika na sjedalu, kao i detaljnih informacija o tjelesnoj građi i težini putnika, te se te informacije koriste za izračun i određivanje treba li aktivirati zračni jastuk i tlak ekspanzije, što uvelike poboljšava zaštitu i sigurnost putnika.

Od svog pojavljivanja do danas, zračni jastuk je neosporno ocijenjen kao nezamjenjiva konfiguracija sigurnosti putnika. Razni proizvođači također su se posvetili razvoju novih tehnologija za zračne jastuke i nastavljaju širiti njihov opseg primjene. Čak i u eri autonomnih vozila, zračni jastuci će uvijek zauzimati najbolji položaj za zaštitu putnika.

Kako bi zadovoljili brzi rast globalne potražnje za naprednim proizvodima zračnih jastuka, dobavljači zračnih jastuka tražeoprema za rezanje zračnih jastukašto ne samo da može poboljšati proizvodni kapacitet, već i zadovoljiti stroge standarde kvalitete rezanja. Sve više proizvođača birastroj za lasersko rezanjeza rezanje zračnih jastuka.

Lasersko rezanjenudi mnoge prednosti i omogućuje visoku produktivnost: brzinu proizvodnje, vrlo precizan rad, malu ili nikakvu deformaciju materijala, nije potreban alat, nema izravnog kontakta s materijalom, sigurnost i automatizaciju procesa…

Povezani proizvodi

Ostavite svoju poruku:

WhatsApp +8615871714482