Laser je postao još jedan veliki izum za ljude od 20. stoljeća, nakon atomske energije, računala i poluvodiča. Naziva se "najbržim nožem", "najtočnijim ravnalom" i "najsjajnijim svjetlom". S brzim razvojem tehnologije laserske proizvodnje u svijetu, još uvijek postoji veliki jaz između domaće i međunarodne napredne laserske tehnologije.
Kina i svijet u 2018. godinistroj za lasersko rezanjeIzvješće o dubinskom istraživanju tržišta pokazuje da unatoč brzom razvoju laserske industrije, visokokvalitetne laserske proizvode i dalje zauzimaju multinacionalne tvrtke u Sjedinjenim Državama, Japanu i Njemačkoj. Uzmimo za primjer tržište strojeva za rezanje male i srednje snage, kineska industrija opreme za lasersko rezanje srednje i male snage još je uvijek u početnoj fazi rasta. Nema mnogo domaćih tvrtki za proizvodnju laserske opreme s godišnjim prihodom od prodaje većim od 100 milijuna juana, a glavnim tržištima dominiraju četiri tvrtke Han's Laser.Zlatni laser, Boye laser, Kaitian tehnologija.
Udio domaćih proizvođača malih i srednjih strojeva za rezanje (jedinica: %)
Stroj za lasersko rezanjeKoristi laserski snop visoke gustoće snage usmjeren na obradak kako bi se postigla gustoća laserske snage od 106 do 109 W/cm2 u žarišnoj točki, što može generirati lokalnu visoku temperaturu od 1000°C ili više i trenutno isparavanje obradka. Zatim se kombinira s pomoćnim plinom za upuhivanje isparenog metala i izrezivanje male rupe u obradku. Pomicanjem CNC stroja, bezbrojne rupe spajaju se u ciljani oblik. Budući da je frekvencija laserskog rezanja vrlo visoka, spoj svake male rupe je vrlo gladak, a izrezani proizvod ima dobru čistoću. Sada ćemo analizirati veličinu tržišta strojeva za lasersko rezanje u odnosu na konkurenciju marki.
1. Diferencijacija potreba robne marke
Svrhastroj za rezanje vlaknima laseromDiferencijacija brenda je transformirati ključnu prednost proizvoda i individualnu razliku u brend te zadovoljiti personalizirane potrebe ciljanog kupca. Uspješanstroj za lasersko rezanjeBrend posjeduje jednu razlikovnu značajku koja ga čini drugačijim od ostalih konkurenata, a zatim na dosljedan način povezuje razlike brenda s psihološkim potrebama kupaca. Na taj se način informacije o pozicioniranju brenda točno prenose na tržišta i zauzimaju povoljan položaj kod potencijalnih kupaca. Svrha je stvoriti i njegovati određene karakteristike za vlastite proizvode strojeva za lasersko rezanje, učiniti ih bogatima i uspostaviti jedinstvenu tržišnu sliku kako bi se razlikovali od drugih konkurenata i učinkovito odredio neutralan položaj proizvoda u svijesti kupaca. S rastućom homogenošću tvrtki i proizvoda strojeva za lasersko rezanje, pojavljuje se sve više sličnih proizvoda, a konkurencija je sve žešća; kako bi se probile, tvrtke moraju odabrati vlastitu strategiju pozicioniranja brenda na temelju stvarnih potreba, a zatim pronaći pravu tržišnu poziciju za svoju tvrtku i proizvode.
2. Dajte prioritet kvaliteti marke
Razlog zašto je marka laserskog rezanja dobro poznata i hvaljena od strane kupaca je zbog svoje izvrsne kvalitete i savršene usluge, a to su temelji marke. Bez jamstva izvrsne kvalitete i savršene usluge, čak će i najbolja marka biti odbijena od strane kupaca. Na tržištu, percepcija marke pokazuje hoće li kupac ponovno kupiti laserski rezač iste marke ili će ga preporučiti drugima. Poboljšanje kvalitete proizvoda i usluge preduvjet je za promociju marke i izravno je povezano s time može li postati pravi i poznati brend.
U 2016. godini, potražnja za građevinskim strojevima na tržištu Kine dosegla je 300 milijardi juana. Debele metalne ploče velikog formatastrojevi za lasersko rezanješiroko se koristi u industriji građevinskih strojeva u Kini. S brzim razvojem globalne tehnologije laserske proizvodnje, jaz između kineske i međunarodne razine laserske tehnologije se povećao, a vrhunska oprema za lasersku obradu gotovo se u potpunosti oslanja na uvoz, što rezultira time da strani tržišni udio opreme za lasersku proizvodnju iznosi i do 70%. Očekuje se da će u sljedećih 10 godina tržišna potražnja za ovim visokoučinkovitim sustavima laserskog rezanja u Kini doseći više od 10 milijardi juana.
(Izvor: Kineska izvješćivačka dvorana)